wtorek, 29 stycznia 2013

Prezenty urodzinowe!!

Kartka doszła idealnie!! Reakcja młodej poniżej :D

Arleta: Jak ktos jeszcze nie wie...to muszę powiedzieć,ze mam w 100 % crazy i lovely sister;)
Lecz tego sie nie spodziewalam...wracam z miasta akurat spotykam listonosza pod domem i daje mi dwa list.Myślałam,że to wszystko dla hostów,ale NIE! Patrze jest list adresowany do mnie,moja buzia uśmiechnięta na maxa jak zobaczyłam,że to od Izuśki:) Wszystkie torby rzuciłam i zabieram się za rozpakowywanie przed domem:D Aaaa tam------>


Więc muszę przyznać,że aż się wzruszyłam...I jestem bardzo szczęśliwa z tego prezentu i ze akurat doszedł w dzień moich urodzin. Więc szalona gorące ale to gorące podziekowania i kisssski:*:*:*:*:*.To jest wspaniałe!!!! Oraz to moje pierwsze urodzinki na które dostałam $$$$:D

Ps.Zatrzymam je do wyjazdu do USA i wspólnie pojdziemy na kawkę i lody:*;)





6 komentarzy:

  1. Super gest,długo idzie taka kartka z USA do Anglii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Arleta na pewno byla zadowolona..juz ja ją znam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczy się pamięć o urodzinach bliskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4-5 dni :) mały gest, a ile radości sprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemna taka niespodzianka i miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz szalona dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń